onsdag 30. mai 2012

Sidney Slapstick

 
Oppskritene på denne klovnen og flere kjøpte jeg i England i1992. Designet av" Jean Greenhowe". Men jeg begynte ikke å strikke den før i 1987 da jeg var tilbake i england å kjøpte garn. Det er ikke så lett å finne garn i så mange klare farger her i norge. Dessuten er de strikket i akryllgarn som det ikke selges mye av her. Jeg ville ikke brukt akrylgarn i klær men til disse er det perfekt.


Jeg bestiller derfor garnet fra England pga fargene og en billigere pris. Strikket den ferdig den gangen, Men satte på de siste detaljene i julen 2011.


Her er begynnelsen på en ny klovn  så det kommer flere bilder senere. Det er ganske mange detaljer som skal stikkes så det tar litt tid. 

2 kommentarer:

  1. Sikken et kæmpe arbejde, hvor er den fin:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det går ganske fort å strikke. små deler. Den største jobben er monteringen.

      Slett